אשכים, זרע וכל מי שצריך לדעת על המכניזם

אשכים, זרע וכל מי שצריך לדעת על המכניזם

303 מילים

אז לכל גבר זוג אשכים בין רגליו, זוג אשכים שהוא בודאי גאה בהם. האשכים, או כפי שאנו מכנים אותם ’ביצים‘, הם המקום בו מיוצרים תאי הזרע ומשם מגיעים השפריצים שלנו. את זה כל הגברים יודעים, הם גילו את זה בסביבות גיל הבר מצווה. אבל האם באמת יודעים איך העסק שמה למטה עובד? מה בדיוק קורה כאשר אתם נמצאים בדירות דיסקרטיות בחיפה ומשפריצים?

קצת על האשכים

ישנה שונות גדולה בין האשכים מאדם לאדם, בדיוק כמו הזין שגם הוא מגיע בצורות וגדלים שונים. והן גם משתנות מאוד בהתאם למצבים שונים. לעתים הן נמשכות אל תוך הגוף, ולעתים הן תלויות למטה. כאשר הזין נמצא במצב זקפה הביצים יותר מתוחות.
הביצים מייצרות את תאי הזרע, והרבה מהם. מידי יום הן מייצרות מיליוני תאי זרע. וזוהי הסיבה מדוע כאשר הבנים מגיעים לבגרות מינית הן הופכות לגדולות יותר.
לא במקרה הביצים אינן סימטריות. אחת מהן תמיד תלויה קצת יותר למטה, ואך אחת גדולה מהשנייה. כל זה נעשה על מנת למנוע מהן להתחכך אחת בשנייה.

איך לשמור על הביצים

הביצים הן דבר עדין ויש לשמור עליהן. מומלץ להימנע מבגדים צמודים מידי. וחשוב כמובן לשמור עליהם בעת ביצוע פעילות ספורטיבית, לא תרצו שיקבלו מכה חזקה. חשוב גם שתכירו את הביצים שלכם ואיך הן מרגישות, זה יסייע לכם לגלות משהו לא תקין כמו גידול סרטני לא עלינו.
כיס האשכים הוא זה המגן עליהן ושומר על הטמפרטורה המתאימה עבור תאי הזרע. כאשר חם מידי, האשכים תלויים הרחק מהגוף, וכאשר קר הן מתכווצות. זהו המנגנון הטבעי השומר על הטמפרטורה הנכונה.

נוזל הזרע

בעת הפליטה הגבר פולט כמות של כפית אחת או שתיים. מהירות ההשפרצה היא 40 קילומטר לשעה. רק אחוז אחד מנוזל הזרע הוא תאי זרע, וכל השאר הוא נוזל הנועד לספק להם אנרגיה ולסייע להם בתהליך של הפריית הביצית. כך שבעיקר מדובר במים. נוזל הזרע עשוי להשתנות, לעתים הוא צמיגי ודביק, לעתים חלבי ולעתים מיימי. אך גם האחוז האחד יכול להגיע ל 150 מיליון תאי זרע בכל השפרצה.

מגזין סקס וחשפנות כתבות נוספות

העולם המורכב של הזנות: הבנת ההיסטוריה שלה, המחלוקת והעתיד שלה

העולם המורכב של הזנות: הבנת ההיסטוריה שלה, המחלוקת והעתיד שלה

זנות היא פרקטיקה שתחילתה בימי קדם והיא עדיין נפוצה בחברות ברחבי העולם כיום. מדובר בתעשייה מורכבת שעוררה אינספור ויכוחים ומחלוקות, עם תומכים ומתנגדים משני הצדדים. יש הרואים בה מקור להעצמה…

לחוות את התרבות התוססת ואת חיי החוף בתל אביב, ישראל

לחוות את התרבות התוססת ואת חיי החוף בתל אביב, ישראל

כעיר השנייה בגודלה בישראל, תל אביב היא מטרופולין שוקק חיים עם תערובת ייחודית של מודרניות ומסורת. תל אביב, המכונה "העיר שלא ישנה לעולם", מציעה למבקרים אווירה תוססת ודינמית מלאה בחוויות…

סרטי פורנו: חקירה מקיפה של תעשיית הסרטים למבוגרים

סרטי פורנו: חקירה מקיפה של תעשיית הסרטים למבוגרים

הפורנוגרפיה הייתה חלק מהחברה האנושית במשך מאות שנים, ושורשיה נעוצים בתרבויות עתיקות. עם זאת, עם התקדמות הטכנולוגיה והאינטרנט, תעשיית הסרטים למבוגרים ראתה עלייה משמעותית בפופולריות ובהפקה. סרטי פורנו, הידועים גם…