הסקופ המתוק על הגלידה הטובה ביותר בפירנצה: מדריך לפינוק בשלמות הג'לאטו

הסקופ המתוק על הגלידה הטובה ביותר בפירנצה: מדריך לפינוק בשלמות הג'לאטו

579 מילים

פירנצה, עיר הבירה של חבל טוסקנה הציורי של איטליה, ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בארכיטקטורה מדהימה ובמטבח המענג שלה. אבל היבט אחד של הסצנה הקולינרית של פירנצה שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא הג'לטו הדקדנטי והקרמי שלהם. ג'לאטו, הגרסה האיטלקית לגלידה, הוא פינוק אהוב שהוא מצרך בסיסי בחיי היומיום של פלורנטין ותיירים כאחד. עם אינספור ג'לטריות לאורך הרחובות המרוצפים, זה יכול להיות מכריע לבחור את המקום המושלם כדי לספק את תאוות הג'לטו שלך. אל חשש, מכיוון שעשיתי עבורכם את המחקר הטעים וצמצמתי את הרשימה למתמודדים המובילים על הגלידה הטובה ביותר בפירנצה.

לה קאראיה

(La Carraia) חבויה הרחק מהמוני התיירים ההומים, והיא האהובה על המקומיים בזכות הג'לטו הזול אך מעורר התיאבון שלה. ממוקם ליד פונטה אלה קאראיה, ג'לטריה קטנה זו ידועה בטעמיה היצירתיים ובמנות הנדיבות שלה. טעם הדגל שלהם, "Buontalenti", תערובת קרמית של שוקולד ואגוזי לוז, ישאיר לכם טעם של עוד. אבל אל תגבילו את עצמכם לטעם אחד בלבד, שכן La Carraia מציעה מגוון רחב של אפשרויות שאי אפשר לעמוד בפניהן, כולל אפשרויות טבעוניות ונטולות חלב. טיפ מקצוענים: בחרו ב"קונו" (קונוס) במקום בכוס לחוויה איטלקית מלאה.

ויבולי – טיול בפירנצה לא יהיה שלם ללא ביקור בויבולי, הידועה כאחת מחנויות הג'לטו הוותיקות והמפורסמות בעיר. חנות משפחתית זו, שהוקמה בשנת 1930, מגישה את הג'לטו הארטיזנלי שלהם במשך דורות. הטעמים הקלאסיים שלהם כמו וניל, שוקולד ופיסטוק משקפים את האיכות והמומחיות שמושקעות בכל כף מדידה. אבל אל תחששו לצאת מאזור הנוחות שלכם ולנסות את הטעמים החדשים והעונתיים שלהם, כמו "פרגולה" (תות) או "לימון" (לימון), המיוצרים מרכיבים טריים מקומיים. התורים אולי ארוכים, אבל תאמינו לי, שווה לחכות.

Gelateria dei Neri – פנינה נסתרת נוספת בין ים הג'לטריות בפירנצה היא Gelateria dei Neri. חנות קטנה בבעלות משפחתית זו מתגאה בשימוש רק במרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר בג'לטו שלה. טעם ה"cioccolato fondente" (שוקולד מריר) שלהם הוא חובה לכל חובבי השוקולד, מכיוון שהוא מתהדר במרקם עשיר וקטיפתי שישאיר לכם חשק לעוד. אבל אם אתה מרגיש הרפתקני, נסה את הטעמים הייחודיים שלהם כמו "stracciatella al tartufo" (stracciatella עם כמהין) או "מסקרפונה עם תאנים". הקפידו לבדוק גם את הסורבה הטעים שלהם, שהם מושלמים לימי הקיץ החמים.

Grom

עם מיקומים רבים ברחבי איטליה ואפילו בחו"ל, זה בטוח לומר כי Grom היא בחירה פופולרית עבור חובבי gelato. אבל אל תתנו לפופולריות שלהם להרתיע אתכם, מכיוון ש- Grom נשאר נאמן לאתוס שלהם של שימוש רק במרכיבים האורגניים והברי-קיימא הטובים ביותר בג'לטו שלהם. טעם ה"קרמה די גרום" שלהם, תערובת עסיסית של קרם מאפה ועוגיות, יעביר אתכם לגן עדן לקינוחים. שווה לנסות גם את הטעמים העונתיים שלהם, כמו "זנזיבר" עם רמזים לג'ינג'ר וקינמון. עם מגוון רחב של טעמים ומחויבות לאיכות, Grom היא תחנה שלא תרצו לפספס.

Perché לא! – השם של הג'לטריה הזו מתורגם ל"למה לא?" ולא יכולתי להסכים יותר. ממוקם ליד הדואומו, Perché No! הוא מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. בעוד הג'לטו עצמו טעים, מה שמבדיל את החנות הזו הוא תשומת הלב לפרטים והמחויבות לשימוש במרכיבים אורגניים וטבעיים. מה"באסיו" (שוקולד ואגוזי לוז) מעוררי התיאבון שלהם ועד "ריסו נרו ונרה" (אורז שחור) הייחודי שלהם, כל טעם מעוצב בקפידה עם אהבה ותשוקה. הם מציעים גם אפשרויות טבעוניות ונטולות חלב, מה שהופך אותם לבחירה מושלמת עבור אלה עם מגבלות תזונתיות.

לסיכום, פירנצה מציעה שפע של אפשרויות לסיפוק תאוות הג'לטו שלכם. לכל ג'לטריה יש את הקסם והכשרון הייחודיים שלה, אבל דבר אחד בטוח, אתה לא יכול להשתבש עם אף אחת מהאפשרויות שהוזכרו לעיל. אז קדימה, פנקו את עצמכם בכדור (או שניים) של ג'לטו מאחד המתמודדים המובילים האלה על הגלידה הטובה ביותר בפירנצה. כמו שאומרים, כאשר בפירנצה, לעשות כמו פלורנטינים לעשות ולהתפנק השלמות המתוקה של ג'לטו איטלקי.

ואם בא לכם משהו מתוק, מבלי להרחיק על פירנצה, יש נערות ליווי בתל אביב

מגזין סקס וחשפנות כתבות נוספות

סקס מזדמן: הבנת מורכבותו והשפעתו על החברה

סקס מזדמן: הבנת מורכבותו והשפעתו על החברה

סקס מזדמן, הידוע גם בשם סקס לא מחייב, הוא לעתים קרובות נושא שנוי במחלוקת ושנוי במחלוקת בחברה. הכוונה היא לפעילות מינית המתרחשת בין שני מבוגרים בהסכמה ללא כל קשר רגשי…

בלוגים לשעבר: לחקור את עולם התוכן למבוגרים וביטוי מיני

בלוגים לשעבר: לחקור את עולם התוכן למבוגרים וביטוי מיני

האינטרנט חולל מהפכה באופן שבו אנו ניגשים למידע ומשתפים אותו, וזה כולל את החוויות והתשוקות המיניות שלנו. בעידן הדיגיטלי הזה, המונח "בלוג סקס" הפך נפוץ יותר ויותר, אבל מה הם…

העולם המורכב של הזנות: הבנת ההיסטוריה שלה, המחלוקת והעתיד שלה

העולם המורכב של הזנות: הבנת ההיסטוריה שלה, המחלוקת והעתיד שלה

זנות היא פרקטיקה שתחילתה בימי קדם והיא עדיין נפוצה בחברות ברחבי העולם כיום. מדובר בתעשייה מורכבת שעוררה אינספור ויכוחים ומחלוקות, עם תומכים ומתנגדים משני הצדדים. יש הרואים בה מקור להעצמה…