שחקניות הקוספליי שכדאי להכיר

שחקניות הקוספליי שכדאי להכיר

292 מילים

קוספליי הוא תרבות חדשה שהתפתחה, לאו דווקא בהקשר של תעשיית המין, אך היא מצאה את דרכה גם לשם. זהו משחק תחפושות המושפע מעולם הקומיקס והפנטזיה ומקבל השראה מסדרות טלוויזיה, משחקי מחשב ואנימציה יפנית. התופעה זוכה לפופולריות גבוהה ביפן, אך היא קיימת היום בכל העולם.

ביפן ישנה תעשייה גדולה של סרטי אנימציה בעלי תוכן מיני, אך משם גם צמחה תעשיית פורנו של ממש עם שחקניות קוספליי המביאות את התחפושות היצירתיות אל תוך סרטי הפורנו.

הפעם הבאנו לכם כמה משחקניות הפורנו הפעילות בתחום

PURPLE BITCH

שחקנית פורנו בשם טאטי, אשר ידועה בכינוי פרפל ביץ‘. היא נולדה בשנת 1995 ויש לה חיבה גדולה לסרטי האנימה היפניים וסדרות מארוול. היא אינה שחקנית פורנו מקצועית אך היא יוצרת תוכן מוכרת המפיקה סרטים איכותיים בהם היא משחקת עם גברים והם נשים, כאשר כולם בתחפושות מיוחדות. פאה צבעונית, תלבושות ואפילו עדשות מגע המעניקות לעיניה מראה מיוחד מופיעים בסרטיה . יש לה מראה חתולי, עור בהיר וישבן שעושה לכם חשק לתקוע בתוכו את הזין שלכם. בהחלט סיבה להיכנס לתחום הקוספליי.

Zirael_Rem

לא משתמשת כבדה בתחפושות, אבל יש לה מראה קוספליי טבעי אשר מקבל שדרוג מהאיפור המיוחד שהיא שמה על פניה והקעקוע שיש לה על החזה. אתם תקבלו זקפה אטומית רק מהמבט שלה כאשר היא מוצצת זין. יש לה אורגזמות עמוקות וחזקות. יש לה לשון ארוכה ומשתרבבת שהיא אוהבת להוציא החוצה ומשלימה את המראה החתולי. נראה שדילדו הוא המשחק האהוב עליה.

Sweetie Fox

לא כל סרטי הפורנו שלה הם בז‘אנר הקוספליי, אך נראה שהיא יודעת לעשות זאת טוב. היא נערה חמודה שיש משהו בפנייה שבאופן טבעי נראה כמו סרטי האנימציה, והיא יודעת לשחק את המשחק. זיון איתה נותן משמעות חדשה לעולם הפנטזיה, ונראה שגם מי שלא ממש בעניין הקוספליי ישמחו לזיין אותה או לפחות למצוא משהו דומה בדירות דיסקרטיות בחיפה. היא מתענגת על זין וגונחת ממש כמו בסרטי האנימה. את השפיך היא אוהבת בפה, ששום טיפה לא תתבזבז.

מגזין סקס וחשפנות כתבות נוספות

העולם המורכב של הזנות: הבנת ההיסטוריה שלה, המחלוקת והעתיד שלה

העולם המורכב של הזנות: הבנת ההיסטוריה שלה, המחלוקת והעתיד שלה

זנות היא פרקטיקה שתחילתה בימי קדם והיא עדיין נפוצה בחברות ברחבי העולם כיום. מדובר בתעשייה מורכבת שעוררה אינספור ויכוחים ומחלוקות, עם תומכים ומתנגדים משני הצדדים. יש הרואים בה מקור להעצמה…

לחוות את התרבות התוססת ואת חיי החוף בתל אביב, ישראל

לחוות את התרבות התוססת ואת חיי החוף בתל אביב, ישראל

כעיר השנייה בגודלה בישראל, תל אביב היא מטרופולין שוקק חיים עם תערובת ייחודית של מודרניות ומסורת. תל אביב, המכונה "העיר שלא ישנה לעולם", מציעה למבקרים אווירה תוססת ודינמית מלאה בחוויות…

סרטי פורנו: חקירה מקיפה של תעשיית הסרטים למבוגרים

סרטי פורנו: חקירה מקיפה של תעשיית הסרטים למבוגרים

הפורנוגרפיה הייתה חלק מהחברה האנושית במשך מאות שנים, ושורשיה נעוצים בתרבויות עתיקות. עם זאת, עם התקדמות הטכנולוגיה והאינטרנט, תעשיית הסרטים למבוגרים ראתה עלייה משמעותית בפופולריות ובהפקה. סרטי פורנו, הידועים גם…