שלישייה, הפנטזיה של כל הגברים

שלישייה, הפנטזיה של כל הגברים

322 מילים

עבור גברים רבים שלישייה היא אחת הפנטזיות המיניות שהיו רוצים לממש. והאמת שלא מעט גברים מממשים את הפנטזיה הזאת, הדבר בימינו קצת יותר מקובל. ישנם אפילו זוגות שאינם מסתפקים בסימון וי ברשימה, אלא עושים זאת באופן שגרתי.
וגם הנשים של היום זורמות ורבות מהן מגיבות לרעיון בהתלהבות, אך נכון שלא כולן. הפעם הראשונה היא המאתגרת ביותר. יש הרבה חששות וגם כאשר כולם בעניין עדיין זה טבעי להרגיש עצבניים, אבל אחרי שעושים את זה פעם אחת זה כבר הרבה יותר קל.

זיון בשלישייה הוא לא רק הריגוש של לעשות משהו חדש, הוא גם פותח את הדלת למבחר אפשרויות חדשות במיטה. כלומר אם תעשו שלישיה, במהלך האקט תוכלו להתנסות במבחר תנוחות מיניות ודברים שלא עשיתם קודם.

למשל גבר יכול ליהנות משתי נשים שמוצצות לו בו זמנית. אישה יכולה לקבל גם בכוס וגם בתחת ביחד. גבר יכול לזיין כוס בזמן שהוא אוכל כוס של מישהי אחרת. אפשר לעשות את הגרסה המשולשת של תנוחת 69 ועוד.
איך מתחילים

כל זוג והסיפור שלו. ישנם זוגות שאפילו לא תכננו את זה, אבל בסיטואציות מסוימות זה פשוט קרה באופן טבעי. ומצד שני ישנם זוגות שהיו צריכים לתכנן וליזום באופן פעיל על מנת לממש את הדברים הללו. והכי גרוע, ישנם גברים שמנסים לאורך זמן ללחוץ על האישה לנסות את זה. אם זה המקרה שלכם, תבינו שהאישה שלכם לא בנויה לזה. היא זקוקה לתהליך אורך על מנת להיות יותר פתוחה מינית. בינתיים כדאי שתחפשו זאת בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז, שם תמיד תוכלו למצוא בחורות ששותפות להרפתקה.
כאשר האישה מסכימה אבל…

ישנן נשים שמסכימות, אבל הן יודעות כי הציפייה של הגבר שזה יהיה הוא ועוד שתי נשים. ולכן הן מייד מציעות לצרף עוד גבר במקום עוד אישה. במקרה שכזה קודם כל עלייך להבין האם זהו סתם טיעון שנועד לבטל את כל הרעיון, או שזה רצון אמתי של האישה לחוות את אותה חוויה מינית. אם מדובר בכוונה אמתית, ראוי שאתה הגבר תבין גם את הצרכים המיניים של הצד האחר. הפתרון הטוב ביותר הוא לעשות פעם אחת ככה ופעם אחת ככה. כך שניכם תוכלו להיות מרוצים.

מגזין סקס וחשפנות כתבות נוספות

העולם המורכב של הזנות: הבנת ההיסטוריה שלה, המחלוקת והעתיד שלה

העולם המורכב של הזנות: הבנת ההיסטוריה שלה, המחלוקת והעתיד שלה

זנות היא פרקטיקה שתחילתה בימי קדם והיא עדיין נפוצה בחברות ברחבי העולם כיום. מדובר בתעשייה מורכבת שעוררה אינספור ויכוחים ומחלוקות, עם תומכים ומתנגדים משני הצדדים. יש הרואים בה מקור להעצמה…

לחוות את התרבות התוססת ואת חיי החוף בתל אביב, ישראל

לחוות את התרבות התוססת ואת חיי החוף בתל אביב, ישראל

כעיר השנייה בגודלה בישראל, תל אביב היא מטרופולין שוקק חיים עם תערובת ייחודית של מודרניות ומסורת. תל אביב, המכונה "העיר שלא ישנה לעולם", מציעה למבקרים אווירה תוססת ודינמית מלאה בחוויות…

סרטי פורנו: חקירה מקיפה של תעשיית הסרטים למבוגרים

סרטי פורנו: חקירה מקיפה של תעשיית הסרטים למבוגרים

הפורנוגרפיה הייתה חלק מהחברה האנושית במשך מאות שנים, ושורשיה נעוצים בתרבויות עתיקות. עם זאת, עם התקדמות הטכנולוגיה והאינטרנט, תעשיית הסרטים למבוגרים ראתה עלייה משמעותית בפופולריות ובהפקה. סרטי פורנו, הידועים גם…