שרועה על הרצפה ומלאה בשפיך

שרועה על הרצפה ומלאה בשפיך

302 מילים

היה זה במהלך חופשת הסמסטר, שסוף סוף היה לי קצת זמן פנוי. החלטתי לנצל את ההזדמנות וקבעתי לעצמי ביקור בדירות דיסקרטיות בבאר שבע, סתם כך באמצע היום.

הייתי לי הרבה אנרגיה באותו היום ורציתי לזיין חזק בלי לבזבז זמן. לאחר מציצה טובה שהעמידה לי את הזין התחלתי בחדירה. את התנוחה הראשונה עשינו על צד המיטה, כאשר רגל אחת שלה על הרצפה. זיינתי אותה בדוגי, כאשר יד אחת שלי אוחזת בצווארה והיד השנייה אוחזת בישבנה ומידי פעם מפליקה על הישבן החצוף.

נתתי בכל הכוח והיא אחזה בחוזקה בכרית. הדופק שלי עלה והייתי חרמן מאוד. הנחתי את שתי ידי על המיטה והמשכתי לזיין, כאשר אני תוקף את הכוס קצת בזווית. והיא המשיכה לגנוח בחוזקה.

לאחר מכן עברנו לתנוחה המיסיונרית כאשר ראשה שמוט מחוץ למיטה. רגליה היו מפושקות, אגרופי לצידי גופה ומשקל גופי על רגלי המפושקות. אהבתי את התנוחה הזו שאפשרה לי לראות את הציצי הנפלא שלה מקפץ בקצב הזיון.
הקצב הלך והתגבר, ברגע מסוים אחזתי בצידי גופה, ואז גם הושטתי יד לצווארה ואחזתי בו בחוזקה.

הזיון החזק גרם לגופה להתחיל לגלוש כלפי מטה, עד אשר היא החלה לתמוך בגופה בעזרת ידיה על הרצפה, כאילו היא עושה עמידת ראש. ממש הייתי על קצה המיטה והתנוחה החלה להיות מאתגרת וגרמה לי להזיע. בכדי לא ליפול מהמיטה, נאחזתי בשידה שעמדה בצד.

החלטתי לשדרג את התנוחה והתיישבתי על קצה המיטה, כאשר קיפלתי את רגליה. כל משקל גופה נשען על השכמות ובמצב זה שוב חדרתי, כאשר הזין שלי נלחץ כלפי מטה לכיוון הכוס שלה, וידי נשענות על המיטה. הזיון נהיה חזק יותר ויותר וכבר עברתי למצב של עמידה, כאשר היא על הרצפה ואני מחזיק ברגליה.

כל משקל גופה היה על כתפיה, והשדיים נפלו על פנייה. התחלתי לזיין בקצב מתגבר וידעתי שאני מתקרב לסוף. הרגשתי שהאורגזמה שלי מתקרבת, ואז שלפתי את הזין והתזתי בחזקה. השפיך שלי הגיע עד פניה, והחל גם לטפטף על שדייה. הנחתי אותה בעדינות על הרצפה, שם היא הייתה שרועה ומלאה בשפיך.

מגזין סקס וחשפנות כתבות נוספות

העולם המורכב של הזנות: הבנת ההיסטוריה שלה, המחלוקת והעתיד שלה

העולם המורכב של הזנות: הבנת ההיסטוריה שלה, המחלוקת והעתיד שלה

זנות היא פרקטיקה שתחילתה בימי קדם והיא עדיין נפוצה בחברות ברחבי העולם כיום. מדובר בתעשייה מורכבת שעוררה אינספור ויכוחים ומחלוקות, עם תומכים ומתנגדים משני הצדדים. יש הרואים בה מקור להעצמה…

לחוות את התרבות התוססת ואת חיי החוף בתל אביב, ישראל

לחוות את התרבות התוססת ואת חיי החוף בתל אביב, ישראל

כעיר השנייה בגודלה בישראל, תל אביב היא מטרופולין שוקק חיים עם תערובת ייחודית של מודרניות ומסורת. תל אביב, המכונה "העיר שלא ישנה לעולם", מציעה למבקרים אווירה תוססת ודינמית מלאה בחוויות…

סרטי פורנו: חקירה מקיפה של תעשיית הסרטים למבוגרים

סרטי פורנו: חקירה מקיפה של תעשיית הסרטים למבוגרים

הפורנוגרפיה הייתה חלק מהחברה האנושית במשך מאות שנים, ושורשיה נעוצים בתרבויות עתיקות. עם זאת, עם התקדמות הטכנולוגיה והאינטרנט, תעשיית הסרטים למבוגרים ראתה עלייה משמעותית בפופולריות ובהפקה. סרטי פורנו, הידועים גם…