תפקוד לקוי של זיקפה: כיצד לטפל ולרפא את התפקוד המיני הנפוץ הזה

תפקוד לקוי של זיקפה: כיצד לטפל ולרפא את התפקוד המיני הנפוץ הזה

516 מילים

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא נושא נפוץ מאוד ולעתים קרובות מביך עבור גברים בכל הגילאים, עם הערכה של 30 מיליון גברים אמריקאים הסובלים מהמצב בצורה כלשהי. למרבה המזל, טיפולים רפואיים מודרניים מציעים פתרונות תרופתיים ולא תרופתיים שיכולים לעזור ביעילות לגברים להתגבר על ED ולהחזיר את ההנאה שלהם מאינטימיות מינית.

תפקוד לקוי של זיקפה מוגדר כקושי להשיג או לשמור על זקפה המתאימה ליחסי מין מספקים. מצב זה נפוץ יותר ממה שרוב הגברים מבינים. התדירות של ED עולה ככל שגברים מזדקנים. כ-25% מהגברים בשנות ה-40 לחייהם, 40% מהגברים בשנות ה-60 לחייהם ו-70% מהגברים בני 75 ומעלה סובלים ממצב זה. גברים רבים סובלים מ- ED בצורה זו או אחרת. ככזה, חשוב כי גברים מודעים לאפשרויות הטיפול כדי להפחית או אפילו לחסל את הסימפטומים שלהם הקשורים ED.
ajaxgirl.com-אינדקס מומלץ

ישנם טיפולים רפואיים ולא רפואיים עבור ED זמין היום. טיפולים רפואיים כוללים תרופות כגון כדורים, קרמים וזריקות, כמו גם מכשירים מכניים כמו משאבות ואקום ושתלי פין. טיפולים לא רפואיים כרוכים בשינויים באורח החיים ובהתנהגות.

טיפולים רפואיים עבור ED

הטיפול העיקרי עבור ED הוא לעתים קרובות תרופות. תרופות פרמצבטיות כגון ויאגרה, סיאליס, לויטרה וסטקסין מרפות שריר חלק, מגבירות את זרימת הדם בפין, ומביאות לשיפור בתגובות הזקפה אצל גברים עם ED. תרופות אלה עובדות עבור עד 80% מהגברים עם בעיות זיקפה והן היעילות ביותר כאשר נלקחות כראוי ולפי ההוראות.

טיפול בהזרקה עם שילוב של תרופה מרחיבת כלי דם ואלפרוסטדיל, אנלוגי פרוסטגלנדין, עשוי לשמש גם לטיפול ב- ED. זריקות גורמות לשריר סביב הפין להירגע ולדם להילכד, וכתוצאה מכך לזקפה. בעוד טיפול בהזרקה הוא יעיל, זה יכול להיות כואב נושא סיכונים מסוימים, כגון זיהום או הצטלקות.

מכשירים מכניים, כגון משאבות ואקום או טבעות כיווץ, משמשים גם לטיפול ב- ED. משאבות ואקום שואבות דם לתוך הרקמה הספוגית ויוצרות זקפה. לאחר מכן מותקנות טבעות כיווץ כדי לשמור על הזקפה עד לשפיכה. בעוד אפשרויות טיפול אלה בטוחות ויעילות, הן יכולות להיות מעט מסורבלות ומביכות.

טיפולים לא רפואיים עבור ED

בנוסף לטיפולים רפואיים, השינויים הבאים באורח החיים עשויים לסייע בשיפור ED:

• להפסיק לעשן: מחקרים מראים כי עישון יכול לפגוע בכלי הדם ולגרום ED.

• לרדת במשקל: גברים הסובלים מעודף משקל עלולים לסבול מירידה ברמות הטסטוסטרון ויש להם שכיחות גבוהה יותר של ED.

• פעילות גופנית באופן קבוע: פעילות גופנית סדירה משפרת את זרימת הדם, אשר יכולה לסייע בטיפול ב- ED.

• אכלו תזונה בריאה: תזונה בריאה עשירה בפירות, ירקות ודגנים מלאים מסייעת לקדם זרימת דם בריאה וטיפול בהפרעות קשב וריכוז.

• ניהול מתח: מתח יכול להשפיע על תשוקה מינית או ביצועים, ולכן חשוב לנהל את רמות הלחץ כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של ED.

• שוחח עם הרופא שלך: אם אתה סובל מ- ED, שוחח עם הרופא שלך על טיפולים אפשריים.

מתי הגיע הזמן לפנות לטיפול?

גברים הסובלים מ- ED צריכים לבקש עזרה מהרופא שלהם אם הם חווים קשיי זקפה יותר מ -25% מהמקרים. זה יבטיח שכל הבעיות הרפואיות הבסיסיות יאובחנו ויטופלו בהתאם.

מסקנה

תפקוד לקוי של זיקפה משפיע על מיליוני גברים ויכול להיות מקור למצוקה קיצונית. למרבה המזל, ישנם טיפולים רפואיים ולא רפואיים רבים זמינים לטיפול ב- ED, כולל תרופות, מכשירים מכניים ושינויים באורח החיים. אם אתה חווה סימנים ותסמינים של ED, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לדון באפשרויות טיפול פוטנציאליות. עם אבחון וטיפול נכונים, הסימפטומים של ED ניתן להפחית או לבטל, להחזיר את ההנאה שלך אינטימיות מינית.

מגזין סקס וחשפנות כתבות נוספות

סקס מזדמן: הבנת מורכבותו והשפעתו על החברה

סקס מזדמן: הבנת מורכבותו והשפעתו על החברה

סקס מזדמן, הידוע גם בשם סקס לא מחייב, הוא לעתים קרובות נושא שנוי במחלוקת ושנוי במחלוקת בחברה. הכוונה היא לפעילות מינית המתרחשת בין שני מבוגרים בהסכמה ללא כל קשר רגשי…

בלוגים לשעבר: לחקור את עולם התוכן למבוגרים וביטוי מיני

בלוגים לשעבר: לחקור את עולם התוכן למבוגרים וביטוי מיני

האינטרנט חולל מהפכה באופן שבו אנו ניגשים למידע ומשתפים אותו, וזה כולל את החוויות והתשוקות המיניות שלנו. בעידן הדיגיטלי הזה, המונח "בלוג סקס" הפך נפוץ יותר ויותר, אבל מה הם…

העולם המורכב של הזנות: הבנת ההיסטוריה שלה, המחלוקת והעתיד שלה

העולם המורכב של הזנות: הבנת ההיסטוריה שלה, המחלוקת והעתיד שלה

זנות היא פרקטיקה שתחילתה בימי קדם והיא עדיין נפוצה בחברות ברחבי העולם כיום. מדובר בתעשייה מורכבת שעוררה אינספור ויכוחים ומחלוקות, עם תומכים ומתנגדים משני הצדדים. יש הרואים בה מקור להעצמה…